• Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis ve kumar oynatılmamaktadır! Forum Kralbet Sitesi, Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Forum Kralbet sitesinde tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal olmayabilir, Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapmalıdır. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir.

    Skype : live:.cid.a929326185b46229

21 Mart İstanbul-Ankara-İzmir teravih vakitleri: Bu akşam teravih namazı saat kaçta kılınacak?

PatroN

Member
Katılım
23 Tem 2023
Mesajlar
61,787
Tepkime puanı
0
Puanları
16
21 Mart İstanbul-Ankara-İzmir teravih vakitleri: Bu akşam teravih namazı saat kaçta kılınacak?

21 Mart 2024 tarihi için teravih namazı vakitleri için araştırmalar akşam saatlerinin yaklaşmasıyla hız kazandı. Ramazan'a özel bir namaz olan teravih namazının saatleri illere göre farklılık gösteriyor. Peki, bu akşam teravih namazı saat kaçta kılınacak?

Hz. Ömer, Hz. Osman ve Hz. Ali dönemlerinden başlayarak günümüze kadar cemaatle yirmi rekât olarak kılınan ve Ramazan'a özgü olan teravih namazı, bu Ramazan ayında da Müslümanlar tarafından eda ediliyor. İftar saatinden sonra yatsı ezanı ile birlikte kılınan teravih namazının bugünkü saati merak konusu oldu. 21 MART'TA TERAVİH NAMAZI SAAT KAÇTA KILINACAK? 2024 imsakiyesi ile teravih namazı vakitleri paylaşıldı. Teravih namazı 21 Mart Perşembe günü İstanbul'da saat 20.44'de, Ankara'da 20.27'de, İzmir'de ise 20.47'de kılınacak. TÜM İLLERİN TERAVİH NAMAZI VAKİTLERİNİ ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYIN TERAVİH NAMAZI CEMAATLE Mİ KILINIR? Nafile namazların tek başına kılınması daha faziletli olduğu hâlde, teravih namazının cemaatle kılınması Hz. Peygamberin (s.a.s.) uygulamasıyla sabittir. Nitekim Hz. Peygamber teravih namazını birkaç defa cemaate kıldırmış, ancak daha sonra farz olur düşüncesiyle cemaate kıldırmaktan vazgeçmiştir (Buhârî, Salâtü’t-Teravih, 1; Müslim, Salâtü’-Müsâfirîn, 177). Hz. Ömer halife olunca, halkın dağınık bir şekilde teravih namazı kıldıklarını görüp, tekrar cemaatle kılınmasının daha uygun olacağını düşünmüş ve sahabeyle istişare ederek bu namazın yeniden cemaatle kılınmasını başlatmıştır. Halkın vecd içinde bu namazı kıldıklarını görünce, “Ne güzel bir âdet oldu” diyerek memnuniyetini belirtmiştir (Buhârî, Salâtü’t-Teravih, 1). Hz. Ali de, bu uygulama sebebiyle “Ömer mescitlerimizi teravihin feyziyle nurlandırdığı gibi, Allah da Ömer’in kabrini öyle nurlandırsın.” (Müttakî, Kenzü’l-ummâl, XII, 576) diye dua etmiştir.
 
Üst